Jävla äckel fitta

din jävla äckel fitta du kan faen dra åt helvete.. mår faen illa av att läsa allt du skirver säger bara omg det gick fort buu huu huu det var ju så synd om dig ju alla bara lämnade dig ju men nu är tydligen allt bra igen:O hoppas alla dina kompisar länmnar dig och så du får känna dig riktigt ensam för du förtjänar inget annat för så gör man faen inte du kan bara ta dig någonstans.. talar du ens med mig ska du få höra ett och annat ska jag söga tvekar inte på att slå din lilla jävla hora.....ahhhhhhh sorry är så jävla pist of kan inte hjäpa det vill ni inte läsa gör inte det måste få ur mig bara:O tack till en speciellt person som har varit till stor hjälp idag :D har haft det jätte trevligt har lite ont i benen av att ha stått på hans jobb i typ 3 timmar hehe men men han är en bra  lyssnare :) och en bfra vän :)<3 nää ska plugga och skicka iväg lite arbeten till skolan oxå så puss och kram skumbanan ps jag är inte farlig jag lovar slår ingen som inte gjort mig riktigt riktigt arg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0