bus bus :3

Heejsan

sitter i skolan nu börjar om en timme ca:) hade det väldigt mysigt igår hihi var bara väldigt trött imorse när klockan ringde:/ men sen fick ja sova en timme till innan det var dags att åka till stallet kännde inte att ja hade orken eller vädret med mig idag men ja gav mig ut iaf i tärmobyxor och vinterstövlar och reflexjackan :) longerade mossa i hagen gick jätte bra hon tyckte det var lite jobbigt med all snö med det ansåg jag bara var träning :) sen avslutade ja och mossa med att busa lite i snön och skit säger jag bara haha hon fick total damp för hon tyckte det var så kul och bara sprang runt och hoppade och jagade mig haha min lilla skrutt har blivit väldigt duktig på att lyssna nu känner jag lös longerade henne lite igår gick hur bra som helst :) idag blir det bara 3 lektioner skönt:p i helgen kommer oxå mina kära kusiner jippi (NOT) som tur har jag en räddnare i nöden hihi:3 nää ska nog gå och äta lite luch nu:) ps mossas man har börjat växa som ogräs nu jippi puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0