Bläää

buu

börjar faen bli nervös för helgen för vi har inte snackat så mycket om det tänk om imorn kväll bara  nää fick inte eller något liknande då går min värld under :S

sitter och lyssnar på the voice iaf och försöker tänka ut vad jag måste plugga och göra imorn:/ Hm.... har iaf med mig religionen med hem så ska skriva den tills tisdag:O hatar penny(penilla, Petra) hon ger oss alltid massa och sen när man typ ber om hjälp på bara ah vänta jag kommer så får man typ sitta i en timme känns de som :O saknar åva som faen har faen gått på roben i 5 veckor nu:/ men känns som åva inte saknar mig men ah skit samma har lämnat de där bakom mig nu och ser fram på framtiden och de hade jah inte där men älskade folket och skolan men rodebns folk är ganska sköna dom oxå:)

har en ond klump i magen att det inte blir som jag vill i helgen:S sorry mitt tjat om helgen men men... just det 1 orna i skoloan har kommit tillbaka från praktiken och det är typ BARA fjoortizzar:O som bara är ivägen typ känns de som och ingen hälsar bara kollar på en som man är dum i huvet elller något liknande:O men men skiter i dom :) puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0