Stora stan^^

Buu på er^^

har haft två dagar i stora huvud stan eler idag var jag och Zandra i Täby och igår var jag och fikade med Robbin^^ Hur mysigt som helst! Har inte träffat Robbin på ett tag nu var meningen att Mr skulle med oxå men han ville/orkade inte:/ Men det var jätte mysigt iaf har så himla kul med Robiin sund att vi ses så sällan de måste vi ändra på och det hoppas jag att han håller med om vi är som syskon vi pratar om allt:3 sen bar det av hem till Mr och myst med honom^^ helt klart en underbar dag:) idag väckte kl mig 9 medans Mr sov så sött gick jag upp och åt frukost med hans mamma hihi* sen gjorde jag och hans syster oss ordning för att åka hennes mamma skjutsade oss till bussen snällt:) sen bar det av till Täby när vi kom ditt dumpa lite saker hos hennes syster:) sen bara shoppa loss^^ och det gjorde vi eller inte riktigt jag med hon gjorde det:3 hittade iaf två par snygga jeans för 99 kr happyface:) sen käkade vi lunch mums vad gott det var^^ sen bar det av hemmåt igen och för min del till min älskling :) och för hennes del till en kompis;P sewn vart det god mat hemma med familjen. just det mamma var så snäll så hon har beställt nya hoppskydd till mossa och ett schabrack och ett par boots:) lycklig jag blev när hon sa det ^^ nu ska jag duscha sen vet jag inte vad man hittar på ska försöka dumpa lite grejer jag fick med mig hem hemma hos MR eller nått;) imorn är det nyår afton vad ska alla hitta på då? själv ska jag vara med MR (ovanligt va^^) vi ska hem till en av hans poolare trevligt trevligt javisst sen har ja och carro sån tur att hon har en snäll morfar som tar våra bebar 1 januari:D ^puss och kram skumbanan på er och got nytt år :D<3gammal bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0