Sorrrryyy

heeej bloggen
 
förlåt men har absolut inte haft tid att sitta vid datorn:/ det här lär bli ett långt inlägg för har massa att berätta :)
först så har jag skit ont i min ben för min häst sparkade mig när jag red trudie :O så troligen en flissa på skenbenet flög så de såg ut som benet skulle komma ut ur kroppen.. men idag var ja i stallet igen :) har fått massa fina grejer i julklapp:) lite av varje såna saker som jag behövde:P så det tackar jag för:O) sen har jag varit massa med MR och haft det massa mys :3 igår var ja han och en poolare till honom i garaget typ Hela kvällen och dom där två assa skit vilka jävla kommentarer dom slänger ur sig när det inte går så braXD typ * jävla raggmunks ludder* XD nää  så sen har jag varit och ridit en hel del oxå:P men idag vart det bara köra för var så sjuktr trött för har typ inte sovit något inatt för har haft så sjukt mycket i huvet så de inte är sant:/ och Mr har bara sovit så sött han är så söt när han sover:#  puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0