someday i will found you <3

Heejsan!

idag är de lördag som ni alla redan vet:) idag mår ja mycket bättre iaf som tur är:) har varit med MR typ hela dagen han sov iofs till 12 men själv gick ja upp och käkade vid 11 och lätt honom sova:) sen har vi inte gjort på mycket. han körde mig till stallet sen för ja skulle ta in hästarna men när ja kommer till stallet är min HÄST borta :O ja undrar va i helvete är min häst någon stans ja började bli lite oroligt när ja kolla in i sadel kammaren och såg att hennes grejer var borta då kom ja på mig själv att ja lovat carro att hon skulle få rida en sväng på henne eftersom att ja inte mått så bra eller haft sån lust att rida inna hovis har varit här! han kommer å andra sidan på måndag JIPPI då kanske de kan bli lite annan ridning än i en hage:/ nää måste försöka plugga lite sen blior de nog att vara med mr om han vill och har tid:) så puss och kram skumbanan så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0