snörwel snörwel

Heejsan

nu börjar de bli bättre men inte min näsa den blir bara värre men halsen är iaf bra nu:) sov hos mr inatt mys mys kan man klart säga:) sov kvar när han gick till jobbet och åkte från honom hem vid 8 snåret:P nu är ja hemma igen och har ätit frukost och skickad iväg lite arbeten till skolan så sliöpper man kanske bli halvft dödad idag om ja ens kommer till skolan vi får se måste men men ah ja kommer troligen få gå runt med en toarulle för att min näsa äre som en fors... idag är de fredag jippi blir inge rida idag vill inte bli mera sjuk känner jag vill inte ligga hela jullovet i sängen. inte så sugen på det :/ måste fixa min header men vette faen hur ja ska göra :( och ingen vill hjälpa mig heller :/ nää nu måste ja gå och snyta mig igen får se vad man hittar på ikväll då:) puss och kram skumbanan så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0