sjukt skön helg:)

heeej
Sorrry att ja inte bloggat men har varit jävligt upptagen i helgen har varit en hel del i garaget med mr:) har iofs varit med honom hela helgen han är den som gör mig frisk så nu är ja snart frisk känner jag:) var i stallet igår oxå men eftersom att jag är sjuk får jag inte rida för mami:/ men känner att det var ganska bra för känner att inte så kul att kanske ligga sjuk över jul bara för att ja bara skulle rida. men idag måste ja iaf gå med henne för märkte att igår när ja och mr var där så var hon helt sjuk i huvet märkte på henne att ja inte varit där på ett tag för hon tror att hon kan göra som hon vill igen nu men de måste de bli ändring på:) går bara till 12 imorn jippi:) något som är bra är att mr är oxå ledig när ja är det iaf nästan hela tiden:) de kommer bli sjukt mysigt på lovet:3 nää ska gå på lektion nu men skrivet kanske mera ikväll puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0