KUL KUL

TJÖÖ

känns väldigt kul att mina päron klagar på mig att min sömn blir drabbad av at ja sover borta så mycket och massa och dom funderar på om ja bara ska få sova borta på hekgen:/ jaa säge DE KAN NI GLÖMMA de blir inte drabbat inget b´lir drabbat av de jo kanske dom som inte träffar mig när ja sove oj vad mycket ni missar:O är ja hemma sitter ja ändå bara inne låt mig vara bara och sluta bry er så mycket tror ni att ja är en 3 åring som inte känner när ja fått för lite  sömn eller något sånt ja är faktiskt 17 år hallå:O om dom börjar bestämma de då kommer ja komma hem sent istället eller bara sitta inne på mitt rum hur kul kommer ja bli då?? nää knappast bättre de va? 

har funderat på om ja ska låta någon annan göra min header men vem då?? hmm....:) nää ska göra mig en kopp tee innan ja kanske ringer mr och hör hur de går för honom:3 puss och kram skumbanan <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0