FAEN FAEN :/

KUUL tror ni inte att imorse när jag ska rida och kollar mossas fötter så har hon tappat en fram sko:O jävla helvetes skit så ringde hovis men han skulle ringa tillbaka. var den skon som han råkade sätta sömarna lite för långt ner på oxå kunde väl nästan gissa på att den skulle åka av:O men red iaf idag gick väldigt bra och det var skujt fint ute på morgonen:) sov hemma hos mr inatt igen gud vad skönt de var att sova med honom igen hehe hade väldigt mysigt hihi:3 får se tror inte de blir något täby på fredag:/ men de gör inget om de inte blir något :) får se vad man hittar på istället:3 min pappa med syskon kanske åker till åland så får se vad jag hittar på helt själv hemma hehe:D nu har ja engelska prov oxå hoppas de går bra:) just det har lämnat in min mobil nu de skulle ta 4-5 veckor:S jippi men han sa att de kunde kanske ta m indre tid beror på vad för fel:) puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0